poniedziałek, 20 grudnia 2010

Witajcie! :)

Mam przyjemność powitać was na swoim nowym blogu :)
 Mam nadzieję, że w jego przypadku zapał i chęci będą większe i mniej słomiane jak dotychczas. Ale wydaje się, że zagoszczę tutaj trochę dłużej, bowiem lista książek które jeszcze wołają do mnie "przeczytaj mnie" (wg uznania "weź mnie") zamiast maleć ciągle rośnie i przyznam szczerze, że wcale mnie ten fakt nie smuci. 
Dzieje się tak zwłaszcza wtedy, kiedy wpadam w - jak to nazywam - ciąg czytania i po prostu nie można mnie odciągnąć od danej książek (i nie chodzi tutaj zazwyczaj o lektury "uczelniane"). Nauczyłam się już trochę selekcjonować książki przed ich kupnem- to jest chyba jedyna wada mojego zamiłowania, że książki raczej kupuję aniżeli pożyczam, na czym często cierpi mój i nie tylko mój budżet. Sposób selekcji książek nie jest jakoś specjalnie skomplikowany, przede wszystkim koncentruje się na danej tematyce, autorze chociaż ostatnimi czasy często na recenzji. Mam swoich znajomych, u których polecenie książki oznacza nic innego jak absolutne "must have" w mojej biblioteczce. Czasami jednak zdarzają się to przypadkowe pozycje, które później okazują się cennym okazem mojego zbioru. Jeżeli już wracam do jakiejś książki, to musi mnie rzeczywiście czymś zachęcić, właściwie to całościowo wróciłam tylko do jednej- o niej później, natomiast wyrywkami zdarzy mi się przeczytać też jakiś rozdział częściej.
W moim blogu, jak już pewnie zdążyliście się zorientować będę zamieszczała recenzje swoich ulubionych lub też trochę mniej pozycji literackich, które ostatnimi czasy wpadły mi w ręce, bądź o których myślę z trochę większym sentymentem. Żeby Was trochę zachęcić do danej pozycji postaram się czasem wrzucić jakiś fajny cytat, lub fragment charakterystyczny dla danego autora.
  Nie ukrywam, że liczę też na Wasze propozycje :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz